Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Research Institutes
Academic Support Units
Social Engagement
Theses/IS
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-60 of 264 (Search time: 0.017 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
...
27
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2556
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดของห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่อินเตอร์เนชั่นแนล เดค = Customer satisfaction towards marketing mix of Chiangmai International Dec limited partnership / สังวร ลานยศ
สังวร ลานยศ
2556
ความรู้ความเข้าใจเกี่ยวกับมาตรฐานการบัญชี ฉบับที่ 16 (ปรับปรุง 2552) เรื่อง ที่ดิน อาคารและอุปกรณ์ของผู้ทำบัญชีในสำนักงานบริการรับทำบัญชีในจังหวัดเชียงใหม่ = Knowleadge and understanding of accounting standards no.16: property, plant and equipment (Bund volume 2009) of accountants in accounting service firms in Chiang Mai Province / ทัศนีย์ นันต๊ะภาพ
ทัศนีย์ นันต๊ะภาพ
2556
ความคิดเห็นของลูกค้าในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนผสมการตลาดของผลิตภัณฑ์สบู่อินทรีย์ของ บริษัท เชียงใหม่ออร์แกนนิค แอนด์ สปา จำกัด = The Opinion of customers in Amphoe Mueang Chiang Mai to marketing mixfavtors toward organic soap of Chiangmai organic and spa Co., Ltd. / ณัฐภรณ์ สุนทรเวช
ณัฐภรณ์ สุนทรเวช
2556
ความพึงพอใจของลูกค้าในจังหวัดเชียงใหม่ต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของเว็บไซต์วิสิตทูซีเอ็มดอทคอม = Satisfaction of customers in Chiang Mai Province towards marketing mix factors of visit2cm.com / เศรษฐกร เลิศศรีมงคล
เศรษฐกร เลิศศรีมงคล
2556
ความพึงพอใจในการทำงานของพนักงานรายวัน บริษัท อิมพีเรียลพอทเทอรี่ จำกัด = Job satisfaction of caily paid employees of Imperial Pottery Company Limited / พรเลิศ รุ่งเรือง
พรเลิศ รุ่งเรือง
2556
ความพึงพอใจของสมาชิกในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อส่วนประสมการตลาดของตราไปรษณียากรเพื่อการสะสม = Satisfaction of members in Mueang Chiang Mai District towards marketing mix of philatelic stamps / วัลย์ลียา การย์จริยา
วัลย์ลียา การย์จริยา
2556
การยอมรับของผู้บริโภคต่อผลิตภัณฑ์ถั่วเน่าในอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ = Comsumers acceptance towards fermented soybean product in Mueang District, Chiang Mai Province / สุดาสวรรค์ จันทรนิภา
สุดาสวรรค์ จันทรนิภา
2556
การมีส่วนร่วมในการพัฒนาชุมชนของชาวเกาหลีที่เข้ามาพำนักอาศัยระยะยาวในจังหวัดเชียงใหม่ = Participation in community development of long stay Koreans in Chiang Mai Province / เกวลิน ปิณฑวิหค
เกวลิน ปิณฑวิหค
2556
กระบวนการบริหารงานแบบมุ่งผลสัมฤทธิ์ของโรงพยาบาลสวนปรุง = Result based management process of Suanprung Psychiatric Hospital / วรลักษณ์ ราชคุณ
วรลักษณ์ ราชคุณ
2556
การวิเคราะห์ต้นทุนและผลตอบแทนของไม้ขุดล้อมในจังหวัดเชียงใหม่ = Cost-benefit analysis of balled plants in Chiang Mai Province / เพียงใจ ทองสุก
เพียงใจ ทองสุก
Discover
Author
4
ไสว บูรณพานิชพันธุ์
3
จิราพร กุลสาริน
3
นภาพร อัจฉริยะพิทักษ์
3
รุ่งฉัตร ชมภูอินไหว
3
วีรเทพ พงษ์ประเสริฐ
3
อนัสปรีย์ ไชยวรรณ
2
นลิตรา ไทยประเสริฐ
2
นเรศ มีโส
2
ปิยะวรรณ สุทธิประพันธ์
2
พิริยะ ยาวิราช
.
next >
Subject
6
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
5
Dissertations, academic -- Anatomy
5
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
4
สินเชื่อ -- เชียงใหม่
3
การก่อสร้าง
3
การควบคุมสินค้าคงคลัง
3
การจัดการตลาด
3
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
3
ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประ...
2
dental implant
.
next >