Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Research Institutes
Academic Support Units
Social Engagement
Theses/IS
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-15 of 15 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ความพึงพอใจของมารดาในจังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดของนมผงดัดแปลงสำหรับทารก : กรณีศึกษาเปรียบเทียบ บริษัทสโนว์แบรนด์ สยาม จำกัด และบริษัท บริสตอล-ไมเยอร์ สควิบบ์ (ประเทศไทย) จำกัด = Mothers satisfaction towards the marketing Mix of infant formula milk powder in Chiang Mai province : A case study comparing Snowbrand Siam Co., Ltd and Bristol -Myer Squibb (Thailand) Co., Ltd / ณรงค์ศักดิ์ สุขจีรเดช
ณรงค์ศักดิ์ สุขจีรเดช
2547
ความรู้และความเข้าใจของผู้บริโภคผักปลอดภัยในจังหวัดเชียงใหม่ = Knowledge and understanding of safe vegetable consumers in Chiang Mai Province / อิสสระ สินธนกุลไพศาล
อิสสระ สินธนกุลไพศาล
2547
เงื่อนไขทางสังคมวัฒนธรรมและสิ่งแวดล้อมต่อพฤติกรรมการบริโภคอาหารชีวจิต = Socio-cultural and environmental conditions determining cheewajit consumption behavior / นวทัศน์ เมืองลือ
นวทัศน์ เมืองลือ
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของผู้บริโภคผักอนามัย = Factors affecting consumer preferences for hygienic vegetables / วไลลักษณ์ กิตติสุนทรอรุณ
วไลลักษณ์ กิตติสุนทรอรุณ
2547
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคที่มีต่อร้านอาหารฟาสต์ฟู้ด ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers' perception of the marketing position of fast food restaurants in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / วรรณภา ศิริพงษ์
วรรณภา ศิริพงษ์
Discover
Author
1
กนกศักดิ์ เปรมปราโมชย์
1
ฐจิตรา สรรพกิจ
1
ณรงค์ศักดิ์ สุขจีรเดช
1
นวทัศน์ เมืองลือ
1
มโนชย์ แก้วดำ
1
รสรินทร์ คำมารุณ
1
วรรณภา ศิริพงษ์
1
วรางคณา มาตา
1
วไลลักษณ์ กิตติสุนทรอรุณ
1
ศิริพร อังอดุลย์
.
next >
Subject
6
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
ผักปลอดสารพิษ
2
ผักไร้สารพิษ
2
ร้านกาแฟ -- เชียงใหม่
1
การตลาด
1
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่
1
ความพอใจของผู้บริโภค
1
ชาเขียว
1
ชีวจิต
.
next >