Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Research Institutes
Academic Support Units
Social Engagement
Theses/IS
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 55 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
2
3
4
...
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ปัจจัยที่มีผลต่อกระบวนการยอมรับของผู้บริโภคต่อข้าวกล้องงอกในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting adoption process of consumers on germinated brown rice in Chiang Mai Municipality, Chiang Mai Province / ณิชาภัทร ขัดสาย
ณิชาภัทร ขัดสาย
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านของผู้บริโภคในโครงการบ้านจัดสรรในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the consumer's decision to purcase a house in a housing estate in Chiang Mai Province / จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
2552
ปัจจัยที่มีต่อการเลือกใช้บริการสินเชื่อที่อยู่อาศัยของลูกค้าธนาคารอาคารสงเคราะห์ จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting customers'choice in using housing-loan of the Government Housing Bank, Chiang Mai Province / ภัทรพล ถาริปน
ภัทรพล ถาริปน
2555
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อรถยนต์ประหยัดพลังงานมาตรฐานสากลของผู้บริโภคในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Factors affecting consumers choice for purchasing Eco - cars in Chiang Mai Municipality / ปารมี คำชมภู
ปารมี คำชมภู
2551
การประเมินความพึงพอใจต่อคุณภาพและความปลอดภัยของส้มเขียวหวานของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่โดยใช้วิธีการทดลองทางเลือก = Assessing consumer preferences for quality and safety of tangerine in Chiang Mai Province using choice experiment method / วรพงษ์ พลกองแก้ว
วรพงษ์ พลกองแก้ว
2555
ความคิดเห็นของผู้บริโภคที่มีต่อผลไม้กรอบที่ผ่านกระบวนการทำแห้งแบบแช่เยือกแข็งในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Opinions of consumers towards dried fruits after freeze drying process in Mueang Chiang Mai District / พิชามญชุ์ วงศ์วิชัย
พิชามญชุ์ วงศ์วิชัย
2551
พฤติกรรมบริโภคอาหารของเด็กนักเรียนประถมศึกษา อำเภอฝาง จังหวัดเชียงใหม่ = Food consumption behavior of primary school students at Fang District, Chiang Mai Province / สุบิน สุนันต๊ะ
สุบิน สุนันต๊ะ
2554
พฤติกรรมในการเลือกซื้อสินค้าเฉพาะในร้านค้าปลีกขนาดใหญ่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing house brand products at hypermarkets
จารุมาศ โต๊ะถม
2551
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ลดริ้วรอยบนใบหน้าของผู้หญิงในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting women's buying decision towards anti-aging facial products in Mueang District, Chiang Mai Province / นฤมล วัฒนศิริ
นฤมล วัฒนศิริ
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์วุ้นเส้นกึ่งสำเร็จรูปของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing preferences of instant bean vermicelli noodle products of consumers in Mueang Chiang Mai District / วาสนา ศิลปวรเศรษฐ
วาสนา ศิลปวรเศรษฐ
Discover
Author
1
ธัญลักษณ์ นนทวิศรุต
1
นฤมล วัฒนศิริ
1
ปริญญา ศิรบรรจงกราน
1
ปารมี คำชมภู
1
ปิยะพงศ์ อินตากูล
1
พรรณิสา ดวงมา
1
พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
1
พิชามญชุ์ วงศ์วิชัย
1
พีรวัส กันตาคม
1
ภควดี ล้อวรลักษณ์
.
< previous
next >
Subject
12
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
9
การตลาด
5
การจัดการตลาด
5
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
4
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
4
รถยนต์ -- การจัดซื้อ
3
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
การตัดสินใจ
2
บริโภคกรรม
2
ปัจจัย
.
next >
Date issued
6
2555
5
2554
2
2553
12
2552
25
2551
5
2550