Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9984
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในการซื้อข้าวสารจากเครื่องขายอัตโนมัติในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer demand towards purchasing rice from vending machines in Mueang Chiang Mai District / อัครพล สุริยะศักดิ์ |
Authors: | อัครพล สุริยะศักดิ์ |
Authors: | อัครพล สุริยะศักดิ์ |
Keywords: | การตลาด;ข้าวสาร -- การซื้อ;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 อ111ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500858 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9984 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0954as_tpg.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954as_abs.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954as_con.pdf | 3.83 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954as_ch1.pdf | 939.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954as_ch2.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954as_ch3.pdf | 940.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954as_ch4.pdf | 52.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954as_ch5.pdf | 10.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.