Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9984
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในการซื้อข้าวสารจากเครื่องขายอัตโนมัติในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer demand towards purchasing rice from vending machines in Mueang Chiang Mai District / อัครพล สุริยะศักดิ์
Authors: อัครพล สุริยะศักดิ์
Authors: อัครพล สุริยะศักดิ์
Keywords: การตลาด;ข้าวสาร -- การซื้อ;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 อ111ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500858
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9984
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0954as_tpg.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_abs.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_con.pdf3.83 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch1.pdf939.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch2.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch3.pdf940.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch4.pdf52.16 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch5.pdf10.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.