Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9925
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกสถาบันกวดวิชา = Service marketing mix factors influencing high-school students in Samutsakorn Province to select tutorial institutes / ศิริพร วงษ์นครินทร์
Authors: ศิริพร วงษ์นครินทร์
Keywords: ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
การเรียนพิเศษ
นักเรียน -- สมุทรสาคร
การตลาด
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8342 ศ373ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493497
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9925
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0354sw_tpg.pdf512.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_abs.pdf455.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_con.pdf462.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch1.pdf454.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch2.pdf481.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch3.pdf474.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch4.pdf983.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch5.pdf582.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_bib.pdf449.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_app.pdf504.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.