Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9895
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อ การตัดสินใจเลือกเช่าห้องชุดของชาวยุโรปและ อเมริกันที่พักอาศัยในย่านธุรกิจอำเภอเมือง เชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Europeans and Americans selection of condominium rentals in Business Area, Mueang Chiang Mai District / กาญจนธัช สุวรรณ์
Authors: กาญจนธัช สุวรรณ์
Keywords: ห้องชุด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
บ้านห้องชุด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
การจัดการตลาด
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ก232ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491691
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9895
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.