Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9793
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศศิภา เดือนสว่าง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:07:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:07:06Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ศ183ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1489696 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9793 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | สถานพยาบาล -- การตลาด | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าเพศชายในการเลือกใช้บริการคลินิกเสริมความงามในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affection male customers towards selecting medical beauty clinics in Mueang Chiang Mai District / ศศิภา เดือนสว่าง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1053sd_tpg.pdf | 520.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_abs.pdf | 457.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_con.pdf | 457.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_ch1.pdf | 461.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_ch2.pdf | 500.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_ch3.pdf | 459.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_ch4.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_ch5.pdf | 665.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_bib.pdf | 463.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053sd_app.pdf | 503.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.