Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9765
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กมลรัตน์ สวัสดี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:06:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:06:53Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ก167ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484483 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9765 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | บริษัท การบินไทย จำกัด (มหาชน) | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | สายการบิน -- บริการลูกค้า | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครในการเลือกใช้บริการเที่ยวบินภายในประเทศของบริษัท การบินไทย จำกัด (มหาชน) = Service marketing mix factors affecting decision of consumers in Bangkok Metropolitan towards selecting domestic flights of Thai Airways International Public Company Limited / กมลรัตน์ สวัสดี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0953ks_tpg.pdf | 519.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_abs.pdf | 455 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_con.pdf | 457.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_ch1.pdf | 458.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_ch2.pdf | 491.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_ch3.pdf | 456.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_ch4.pdf | 763.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_ch5.pdf | 631.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_bib.pdf | 445.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953ks_app.pdf | 576.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.