Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมุทิตา ปิ่นหย่าen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:30Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:30Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ม443พen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478735en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9712-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectกล้องถ่ายรูปดิจิตอล -- การตลาดen_US
dc.subjectกล้องถ่ายรูปดิจิตอล -- การจัดซื้อen_US
dc.titleพฤติกรรมการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกล้องถ่ายภาพดิจิตอลของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Media exposure affecting customer buying dexision towards digital cameras in Mueang Chiang Mai District / มุทิตา ปิ่นหย่าen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0553mp_tpg.pdf521.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_abs.pdf553.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_con.pdf851.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_ch1.pdf641.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_ch2.pdf980.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_ch3.pdf688.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_ch4.pdf9.61 MBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_ch5.pdf2.95 MBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_bib.pdf565.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0553mp_app.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.