Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9680
Title: | พฤติกรรมการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหารเพื่อการควบคุมน้ำหนักของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Media exposure affecting consumer decision towards buying dietary supplements in Mueang Chiang Mai District / นันทพงศ์ เถื่อนยืนยงค์ |
Authors: | นันทพงศ์ เถื่อนยืนยงค์ |
Authors: | นันทพงศ์ เถื่อนยืนยงค์ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร -- โฆษณา;การส่งเสริมการขาย |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8342 น155พ |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474912 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9680 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0353nt_tpg.pdf | 474.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_abs.pdf | 452.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_con.pdf | 475.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_ch1.pdf | 459.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_ch2.pdf | 521.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_ch3.pdf | 464.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_ch4.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_ch5.pdf | 796.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_bib.pdf | 451.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353nt_app.pdf | 542.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.