Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9650
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สำนักงานธุรกิจท่าแพ (เชียงใหม่) = Services marketing mix factors affection decision of small and medium enterprises (SMEs) Entrepreneurs towards choosing credit services of business relationship center Tha Phae (Chiang Mai), Siam Commercial Bank Public Company Limited
Authors: เกศรา แก้วลูน
Authors: เกศรา แก้วลูน
Keywords: ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;การจัดการตลาด;ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ก587ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474394
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9650
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353kk_tpg.pdf528 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_abs.pdf548.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_con.pdf821.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch1.pdf644.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch2.pdf933.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch3.pdf624.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch4.pdf6.18 MBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch5.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_bib.pdf555.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_app.pdf955.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.