Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9634
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐปภัสร์ ศิรบุญญะพัฒน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:56Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:56Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ณ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473633 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9634 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ศูนย์การค้าเซ็นทรัล แอร์พอร์ต เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ร้านกาแฟ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของผุ้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านกาแฟ ในศูนย์การค้าเซ็นทรัลพลาซ่า เชียงใหม่ แอร์พอร์ต = Marketing mix factors affecting consumer decision towards selection of coffee shop in the Central Plaza Chiangmai Airport Shopping Mall / ณัฐปภัสร์ ศิรบุญญะพัฒน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0353ns_tpg.pdf | 505.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_abs.pdf | 468.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_con.pdf | 469.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_ch1.pdf | 469.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_ch2.pdf | 466.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_ch3.pdf | 458.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_ch4.pdf | 955.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_ch5.pdf | 816.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_bib.pdf | 444.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353ns_app.pdf | 486.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.