Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธัญยธรณ์ ศุภธนาทรัพย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:46Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:46Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ธ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1463181en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9481-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectสถานพยาบาล -- การตลาดen_US
dc.subjectสถานพยาบาล -- นครปฐม. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการคลินิกรักษาผิวพรรณของผู้บริโภคใน อำเภอเมืองนครปฐม = Marketing mix factors affection the selection of dermatologist clinic of consumers in Amphoe Mueang Nakhon Pathom / ธัญยธรณ์ ศุภธนาทรัพย์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0852tsp_tpg.pdf531.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_abs.pdf544.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_con.pdf720.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_ch1.pdf545.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_ch2.pdf738.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_ch3.pdf624.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_ch4.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_ch5.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_bib.pdf471.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0852tsp_app.pdf768.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.