Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9480
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการซื้อผลิตภัณฑ์คอนกรีตมวลเบาสำหรับงานก่อผนัง = Factors affecting the purchase of aerated autoclaved concrete products for wall construction / เกศราภรณ์ นิรากรณ์
Authors: เกศราภรณ์ นิรากรณ์
Keywords: คอนกรีต
การซื้อสินค้า
พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8342 ก587ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1463179
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9480
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0852kn_tpg.pdf911.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_abs.pdf870.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_con.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch1.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch2.pdf2.74 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch3.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch4.pdf28.68 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch5.pdf11.26 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_bib.pdf499.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_app.pdf732.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.