Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9396
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อซีเมนต์บล็อกขนาด 7 เซนติเมตร เพื่อสร้างโรงงานและหอพัก ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting buying decision of 7 cm. cement block for plant and dormitory construction in Samutsakhorn province / ยุทธนา หล่าวเจริญ;"Marketing mix factors affecting buying decision of 7 cm. cement block for plant and dormitory construction in Samutsakhorn province"
Authors: ยุทธนา หล่าวเจริญ
Authors: ยุทธนา หล่าวเจริญ
Keywords: การจัดการตลาด;ปูนซีเมนต์ -- การจัดซื้อ;โรงงาน -- สมุทรสาคร;หอพัก -- สมุทรสาคร
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 ย444ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454673
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9396
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550yl_tpg.pdf213.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_abs.pdf247.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_con.pdf473.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch1.pdf236.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch2.pdf410.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch3.pdf254 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch4.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch5.pdf958.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_bib.pdf165.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_app.pdf359.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.