Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมนฑา แสงสว่างen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:52Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:52Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ม143ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454483en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9358-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการขายปลีกen_US
dc.subjectร้านหนังสือen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการซื้อหนังสือจากร้านหนังสือของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Retailing mix factors affecting books purchashing from bookstores of consumers in Samut Sakhon province / มนฑา แสงสว่างen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951ms_tpg.pdf558.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_abs.pdf478.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_con.pdf468.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_ch1.pdf483.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_ch2.pdf519.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_ch3.pdf486.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_ch4.pdf741.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_ch5.pdf551.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_bib.pdf483.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0951ms_app.pdf514.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.