Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9290
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิสมัย เหล่าไทย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:25Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 พ386ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448266 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9290 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | ผู้ประกอบการ -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | อุตสาหกรรมการพิมพ์ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้ออุปกรณ์การพิมพ์ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมการพิมพ์ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan / พิสมัย เหล่าไทย;"Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0851pl_tpg.pdf | 599.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_abs.pdf | 486.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_con.pdf | 465.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_ch1.pdf | 488.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_ch2.pdf | 547.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_ch3.pdf | 491.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_ch4.pdf | 579.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_ch5.pdf | 539.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_bib.pdf | 473.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851pl_app.pdf | 523.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.