Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9250
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ยุพาภรณ์ พีรภูติ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:08Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:08Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 ย462ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448080 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9250 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ทัศนคติ | en_US |
dc.subject | ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ธนาคารออมสิน | en_US |
dc.title | การรับรู้คุณภาพการบริการของลูกค้าธนาคารออมสิน สาขาในสังกัดเขตบางแค กรุงเทพมหานคร = Customer perception towards service quality of the government saving bank branches in Bangkae district, Bangkok metropolitan / ยุพาภรณ์ พีรภูติ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0751ype_tpg.pdf | 550.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_abs.pdf | 505.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_con.pdf | 509.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_ch1.pdf | 493.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_ch2.pdf | 557.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_ch3.pdf | 539.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_ch4.pdf | 681.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_ch5.pdf | 595.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_bib.pdf | 518.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0751ype_app.pdf | 679.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.