Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9243
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฐิติมา พรนาวากุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:06Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 ฐ343ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447619 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9243 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | เครื่องทอง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Market mix factors affecting consumer decision toward choosing gold ornament shops in Mueang Samut Sakhon District / ฐิติมา พรนาวากุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0551tp_tpg.pdf | 461.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_abs.pdf | 460.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_con.pdf | 473.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_ch1.pdf | 493.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_ch2.pdf | 499.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_ch3.pdf | 485.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_ch4.pdf | 765.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_ch5.pdf | 563.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_bib.pdf | 475.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551tp_app.pdf | 137.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.