Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวัชรินทร์ กิติพฤฒิพันธุ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:01Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:01Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.5 ว112ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447607en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9232-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลผลต่อการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างที่ร้านค้าสมัยใหม่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of construction materials and equipment at modern trade in Mueang Samut Sakhon District / ยุวพร พึงพิพัฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0751vk_tpg.pdf539.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_abs.pdf520.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_con.pdf489.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_ch1.pdf518.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_ch2.pdf551.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_ch3.pdf526.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_ch4.pdf738.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_ch5.pdf611.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_bib.pdf512.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0751vk_app.pdf586.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.