Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorดลกร บุญติen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:59Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:59Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ด171ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447589en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9228-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectน้ำผลไม้ -- การตลาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้สำเร็จรูปของผู้บริโภค อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Markiting mix factors affecting ready - to - dirnk fruit juice purchasing perferences of consumers in Mueang Chiang Mai District / ดลกร บุญติen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0751db_tpg.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
agim0751db_abs.pdf487.24 kBAdobe PDFView/Open
agim0751db_con.pdf488.79 kBAdobe PDFView/Open
agim0751db_ch1.pdf484.2 kBAdobe PDFView/Open
agim0751db_ch2.pdf583.47 kBAdobe PDFView/Open
agim0751db_ch3.pdf495.83 kBAdobe PDFView/Open
agim0751db_ch4.pdf778.47 kBAdobe PDFView/Open
agim0751db_ch5.pdf572.32 kBAdobe PDFView/Open
agim0751db_bib.pdf477.74 kBAdobe PDFView/Open
agim0751db_app.pdf521.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.