Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9217
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้รถยนต์ในการเลือกใช้บริการสถานตรวจสภาพรถเอกชนในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting car users towards selecting private car inspection services in Chiang Mai Province / ศิรินทิพย์ ศุภตระกูล
Authors: ศิรินทิพย์ ศุภตระกูล
Authors: ศิรินทิพย์ ศุภตระกูล
Keywords: การตลาด;การตัดสินใจของกลุ่ม;รถยนต์
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 388.342 ศ373ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447150
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9217
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551ss_tpg.pdf488.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_abs.pdf478.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_con.pdf477.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch1.pdf480.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch2.pdf504.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch3.pdf502.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch4.pdf710.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_ch5.pdf529.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_bib.pdf468.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ss_app.pdf706.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.