Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9103
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้างของผู้บริโภคในอำเภอเถิน จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting the consumer buying decision of construction materials and equipment in Thoen District, Lampang Province / วิชชุตา จอมดวง
Authors: วิชชุตา จอมดวง
Authors: วิชชุตา จอมดวง
Keywords: การตลาด;อุปกรณ์ก่อสร้าง;ผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภอเถิน
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว322ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1432475
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9103
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0250wj_tpg.pdf201.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_abs.pdf231.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_con.pdf268.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch1.pdf272.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch2.pdf431 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch3.pdf202.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch4.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch5.pdf968.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_bib.pdf176.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_app.pdf304.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.