Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยงยุทธ พลอยทับทิมen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:03Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:03Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ย126คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1429342en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9096-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectบริษัท ที-แอคเคาท์en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.titleความพึงพอใจของของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการของบริษัท ที-แอคเคาท์ จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix of T-account Company Limited / ยงยุทธ พลอยทับทิม;"Customer satisfaction towards services marketing mix of T-account Company Limited"en_US
dc.typeการค้นแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0450yp_tpg.pdf450.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_abs.pdf544.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_con.pdf555.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_ch1.pdf507.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_ch2.pdf620.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_ch3.pdf459.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_ch4.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_ch5.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_bib.pdf437.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0450yp_app.pdf725.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.