Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุภาพ โชคปมิตต์กานนท์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:36Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:36Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ส462ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419303en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9030-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectสินเชื่อ -- การตลาดen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectสถาบันการเงิน -- นครปฐม. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อส่วนบุคคลของสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารพานิชยืในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม = Service marketing mix factors affecting decision on using personal Loan Service of Non-banks in Mueang District, Nakhon Pathom Province / สุภาพ โชคปมิตต์กานนท์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550scp_tpg.pdf186.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_abs.pdf240.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_con.pdf312.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_ch1.pdf265.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_ch2.pdf442.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_ch3.pdf225.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_ch4.pdf3.75 MBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_ch5.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_bib.pdf172.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0550scp_app.pdf283.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.