Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8990
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:18Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:18Z | - |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 น167ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419249 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8990 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ทอง | en_US |
dc.subject | ร้านทอง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province / นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์;" Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province" | en_US |
dc.type | การค้นแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0550nsr_tpg.pdf | 183.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_abs.pdf | 271.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_con.pdf | 435.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_ch1.pdf | 244.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_ch2.pdf | 337 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_ch3.pdf | 210.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_ch4.pdf | 3.02 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_ch5.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_bib.pdf | 183.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nsr_app.pdf | 465.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.