Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8988
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:17Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:17Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 จ111ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419229 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8988 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | บ้านจัดสรร | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านของผู้บริโภคในโครงการบ้านจัดสรรในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the consumer's decision to purcase a house in a housing estate in Chiang Mai Province / จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0350js_tpg.pdf | 182.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_abs.pdf | 202.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_con.pdf | 387.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_ch1.pdf | 251.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_ch2.pdf | 333.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_ch3.pdf | 243.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_ch4.pdf | 3.65 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_ch5.pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_bib.pdf | 183.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350js_app.pdf | 311.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.