Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสมพล วิสมิตะนันทน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:04Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:04Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส166ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419183en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8956-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกใช้บริการสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้กำกับธนาคารแห่งประเทศไทยของสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors influencing customers in the selection of personal loans from non-banking financial institutions in Mueang district, Chiang Mai Province / สมพล วิสมิตะนันทน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550sv_tpg.pdf187.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_abs.pdf280.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_con.pdf313.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_ch1.pdf249.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_ch2.pdf397.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_ch3.pdf235.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_ch4.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_ch5.pdf841.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_bib.pdf180.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sv_app.pdf913.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.