Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8948
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ตุลเกตุ บุญถนอม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:00:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:00:58Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ต475ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419139 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8948 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | เบเกอรี | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers decision on purchasing bakery in Mueang District, Chiang Mai Province / ตุลเกตุ บุญถนอม | en_US |
dc.type | การค้นควัาแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0550tb_tpg.pdf | 460.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_abs.pdf | 509.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_con.pdf | 537.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_ch1.pdf | 487.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_ch2.pdf | 514.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_ch3.pdf | 464.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_ch4.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_ch5.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_bib.pdf | 435.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550tb_app.pdf | 573.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.