Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorตุลเกตุ บุญถนอมen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:00:58Z-
dc.date.available2014-09-17T08:00:58Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ต475ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419139en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8948-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectเบเกอรีen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers decision on purchasing bakery in Mueang District, Chiang Mai Province / ตุลเกตุ บุญถนอมen_US
dc.typeการค้นควัาแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.