Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8935
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการธนาคารทางอินเทอร์เน็ตของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards internet banking services of Bangkok Bank Public Company Limited in Mueang Chiang Mai District / พนิดา ลือยศ
Authors: พนิดา ลือยศ
Authors: พนิดา ลือยศ
Keywords: ธนาคารกรุงเทพ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่;ธนาคารกรุงเทพ -- บริการลูกค้า
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 พ153ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526662
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8935
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955pl_tpg.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_con.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch1.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch2.pdf2.76 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch3.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch4.pdf24.03 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch5.pdf5.39 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_bib.pdf699.84 kBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_app.pdf4.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.