Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิริยา อินทรแสงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:29Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:29Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508081en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8918-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectเครื่องสำอาง -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้หญิงในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อครีมบำรุงผิวหน้าต้านริ้วรอย = Marketing mix factors affecting women in Mueang Chiang Mai District towards buying anti-aging facial cream/ วิริยา อินทรแสงen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20954wi_tpg.pdf505.2 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_abs.pdf453.59 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_con.pdf456.19 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_ch1.pdf457.6 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_ch2.pdf471.59 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_ch3.pdf455.06 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_ch4.pdf708.83 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_ch5.pdf551.86 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_bib.pdf445.07 kBAdobe PDFView/Open
mark20954wi_app.pdf476.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.