Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8907
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กมลวรรณ เรืองแก้วมณี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:52:22Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:52:22Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ก167ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1501289 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8907 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ธนาคารออมสิน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพให้บริการของธนาคารออมสินสาขาประตูช้างเผือก จังหวัดเชียงใหม่ = The customer satisfaction towards service quality of Government Savings Bank, Changpuak Gate branch, Mueang Chiang Mai district / กมลวรรณ เรืองแก้วมณี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20954kr_tpg.pdf | 520.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_abs.pdf | 459.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_con.pdf | 463.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_ch1.pdf | 474.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_ch2.pdf | 494 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_ch3.pdf | 470.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_ch4.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_ch5.pdf | 554.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_bib.pdf | 465.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954kr_app.pdf | 496.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.