Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8822
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ถั่วแปจี ในอำเภอแม่สอด จังหวัดตาก = Marketing mix factors affecting comsumers on purchasing paejee bean products in Mae Sod District, Tak Province / นาฏนัดดา สมประสงค์
Authors: นาฏนัดดา สมประสงค์
Authors: นาฏนัดดา สมประสงค์
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- ตาก. อำเภอแม่สอด;ถั่วแปจี
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 น235ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419129
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8822
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550ns_tpg.pdf458.38 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_abs.pdf521.97 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_con.pdf554.83 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch1.pdf531.24 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch2.pdf765.91 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch3.pdf476.34 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch4.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch5.pdf986.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_bib.pdf451.5 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_app.pdf649.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.