Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมติ รัตนเสรีวงษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:38Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:38Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ม143ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419119en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8812-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectน้ำปลาen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำปลาแท้ของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of genuine fish sauce in Samut Sakhon Province / มติ รัตนเสรีวงษ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0750mr_tpg.pdf525.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_abs.pdf481.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_con.pdf504.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_ch1.pdf502.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_ch2.pdf539.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_ch3.pdf494.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_ch4.pdf763.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_ch5.pdf586.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_bib.pdf472.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0750mr_app.pdf515.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.