Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8806
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการรถโดยสารประจำทางเส้นทางเชียงใหม่-กรุงเทพมหานคร ของผู้โดยสารสถานีขนส่งผู้โดยสารจังหวัดเชียงใหม่ แห่งที่2 = Marketing Factors Affecting (Chiang Mai) Passenger's Selection of Bus Service to Bangkok from Chiang Mai Bus Station Two (Chiang Mai Arcade Station) / ชาลินี โพธิ์ศิริ
Authors: ชาลินี โพธิ์ศิริ
Authors: ชาลินี โพธิ์ศิริ
Keywords: การตลาด;รถโดยสาร
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ช273ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419113
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8806
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0450cp_tpg.pdf187.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_abs.pdf263 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_con.pdf320.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch1.pdf238.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch2.pdf527.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch3.pdf272.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch4.pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch5.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_bib.pdf182.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_app.pdf711.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.