Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสิริวัชญ์ อารัธเพรียen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:14Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:14Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.834 ส373ผen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419037en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8759-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjecten_US
dc.titleผลของการออกแบบกราฟิกบนบรรจุภัณฑ์ต่อการรับรู้ภาพลักษณ์ตราสินค้าของผู้บริโภค : กรณีศึกษาสบู่ก้อนผลิตโดย บริษัทอัคคีสุริยัน จำกัด = The effect of graphic design on packaging toward consumer perception of brand image : A case study of Ukkeesuriyon of soap / สิริวัชญ์ อารัธเพรีย;" The effect of graphic design on packaging toward consumer perception of brand image : A case study of Ukkeesuriyon of soap"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0450sa_tpg.pdf452.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_abs.pdf471.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_con.pdf480.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_ch1.pdf527.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_ch2.pdf769.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_ch3.pdf470.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_ch4.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_ch5.pdf825.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_bib.pdf431.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0450sa_app.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.