Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8728
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เอนก กุลชุติสิน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:01Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:01Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 อ551ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419002 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8728 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สินเชื่อ | en_US |
dc.subject | ผู้ประกอบการ -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.subject | ธุรกิจขนาดย่อม -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจขนาดย่อมธนคารกสิกรไทยของผู้ประกอบการขนาดย่อม ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting entrepreneurs' decision in selecting Kasikornbank's credit services for SMEs in Mueang Samut Sakhon district / เอนก กุลชุติสิน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0850ak_tpg.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_abs.pdf | 481.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_con.pdf | 497.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_ch1.pdf | 489.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_ch2.pdf | 558.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_ch3.pdf | 490.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_ch4.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_ch5.pdf | 624.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_bib.pdf | 482.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850ak_app.pdf | 524.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.