Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8705
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องใช้บนโต๊ะอาหารประเภทเซรามิคส์ของ ผู้ประกอบการร้านอาหารใน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting restaurant owners'purchasing decision of ceramics tableware in Mueang District, Chiang Mai Province / ณัฐนันท์ ผลเจริญ
Authors: ณัฐนันท์ ผลเจริญ
Authors: ณัฐนันท์ ผลเจริญ
Keywords: การตลาด;เครื่องใช้บนโต๊ะอาหาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ร้านอาหาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ณ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401279
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8705
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1149np_tpg.pdf450.34 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_abs.pdf495.62 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_con.pdf535.28 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch1.pdf511.06 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch2.pdf604.48 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch3.pdf491.3 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch4.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch5.pdf748.89 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_bib.pdf431.49 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_app.pdf647.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.