Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8700
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐพิมล ชื่นดวง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:52Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:52Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ณ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401269 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8700 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บ้านจัดสรร -- เชียงใหม่. อำเภอสันทราย | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านจัดสรรของลูกค้าในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting customer's purchasing house of real estate in San Sai District, Chiang Mai Province / ณัฐพิมล ชื่นดวง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0949nc_tpg.pdf | 446.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_abs.pdf | 514.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_con.pdf | 601.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_ch1.pdf | 481.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_ch2.pdf | 611.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_ch3.pdf | 474.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_ch4.pdf | 1.95 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_ch5.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_bib.pdf | 448.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949nc_app.pdf | 544.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.