Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8700
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐพิมล ชื่นดวงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:52Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:52Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401269en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8700-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบ้านจัดสรร -- เชียงใหม่. อำเภอสันทรายen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านจัดสรรของลูกค้าในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting customer's purchasing house of real estate in San Sai District, Chiang Mai Province / ณัฐพิมล ชื่นดวงen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949nc_tpg.pdf446.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_abs.pdf514.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_con.pdf601.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch1.pdf481.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch2.pdf611.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch3.pdf474.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch4.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch5.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_bib.pdf448.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_app.pdf544.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.