Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกรกนก เพ็ชรตระกูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:40Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:40Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 ก171ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400757en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8672-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectร้านอาหาร -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านอาหารในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customers'decision in selecting restaurants in Samut Sakhon Province / กรกนก เพ็ชรตระกูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1149kp_tpg.pdf184.35 kBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_abs.pdf245.42 kBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_con.pdf289.15 kBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_ch1.pdf216.61 kBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_ch2.pdf254.09 kBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_ch3.pdf191.06 kBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_ch4.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_ch5.pdf880.3 kBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_bib.pdf160.29 kBAdobe PDFView/Open
mba1149kp_app.pdf421.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.