Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8672
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กรกนก เพ็ชรตระกูล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:40Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:40Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ก171ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400757 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8672 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.subject | ร้านอาหาร -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านอาหารในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customers'decision in selecting restaurants in Samut Sakhon Province / กรกนก เพ็ชรตระกูล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1149kp_tpg.pdf | 184.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_abs.pdf | 245.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_con.pdf | 289.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_ch1.pdf | 216.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_ch2.pdf | 254.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_ch3.pdf | 191.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_ch4.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_ch5.pdf | 880.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_bib.pdf | 160.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149kp_app.pdf | 421.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.