Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorโยธิน อนุชิตานุกูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:15Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:15Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ย843ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400551en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8601-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectเบเกอรีen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกโรงเรียนสอนทำเบเกอรี่ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers in selecting bakery school in Mueang District, Chiang Mai Province / โยธิน อนุชิตานุกูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549ya_tpg.pdf267.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_abs.pdf235.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_con.pdf255.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch1.pdf136.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch2.pdf196.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch3.pdf142.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch4.pdf608.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch5.pdf365.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_bib.pdf142.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_app.pdf256.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.