Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8571
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกรับประทานอาหารมื้อเย็นนอกบ้านของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers' decision in selecting dining-out in Mueang district, Chiang Mai province / พิมพ์ใจ เรืองธนากร |
Authors: | พิมพ์ใจ เรืองธนากร |
Authors: | พิมพ์ใจ เรืองธนากร |
Keywords: | การตลาด;อาหารเย็น;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 381 พ366ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400443 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8571 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0949prt_tpg.pdf | 277.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_abs.pdf | 228.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_con.pdf | 256.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_ch1.pdf | 134.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_ch2.pdf | 181 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_ch3.pdf | 167.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_ch4.pdf | 972.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_ch5.pdf | 230.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_bib.pdf | 139.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949prt_app.pdf | 541.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.