Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8571
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกรับประทานอาหารมื้อเย็นนอกบ้านของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers' decision in selecting dining-out in Mueang district, Chiang Mai province / พิมพ์ใจ เรืองธนากร
Authors: พิมพ์ใจ เรืองธนากร
Authors: พิมพ์ใจ เรืองธนากร
Keywords: การตลาด;อาหารเย็น;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 พ366ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400443
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8571
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949prt_tpg.pdf277.12 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_abs.pdf228.21 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_con.pdf256.15 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_ch1.pdf134.08 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_ch2.pdf181 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_ch3.pdf167.71 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_ch4.pdf972.44 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_ch5.pdf230.36 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_bib.pdf139.89 kBAdobe PDFView/Open
agim0949prt_app.pdf541.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.