Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัญชิสา ภิเศกen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:40Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:40Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว 384 อ113กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1389344en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8501-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectสถาบันวิชาการ ทีโอทีen_US
dc.subjectโทรคมนาคมen_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.titleการรับรู้คุณภาพบริการของผู้ใช้บริการสถาบันวิชาการ ทีโอที = Customers perception of service quality of TOT acadamy / อัญชิสา ภิเศกen_US
dc.typeการค้นค้วาแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948aps_tpg.pdf456.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_abs.pdf446.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_con.pdf462.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch1.pdf492.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch2.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch3.pdf497.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch4.pdf817.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch5.pdf692.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_bib.pdf488.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_app.pdf523.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.