Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธีรนุช โอภาพงพันธ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:17Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:17Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ธ375กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385980en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8443-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectชาเขียวen_US
dc.titleการรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ที่มีต่อผลิตภัณฑ์ชาเขียวพร้อมดื่ม = Consumer's perception of market positions of ready to drink Green Tea in Mueang District, Chiang Mai province / ธีรนุช โอภาพงพันธ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0948to_tpg.pdf192.58 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_abs.pdf292.24 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_con.pdf409.27 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_ch1.pdf125.08 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_ch2.pdf232.07 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_ch3.pdf126.89 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_ch4.pdf368.84 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_ch5.pdf189.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_bib.pdf142.83 kBAdobe PDFView/Open
agim0948to_app.pdf144.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.