Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฐิตา ตันติวัฒน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:58Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:58Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ฐ342ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371377en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8396-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectยาen_US
dc.subjectเบาหวาน -- ผู้ป่วยen_US
dc.subjectแพทย์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการสั่งใช้ยาเม็ดลดระดับน้ำตาลในเลือดให้ผู้ป่วยโรคเบาหวานชนิดที่ 2 ของแพทย์ประจำโรงพยาบาลในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting the physician's decision to prescribe oral hypoglycemic agents in type 2 diabetes mellitus patients in Mueang District, Chiang Mai Province / ฐิตา ตันติวัฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0548tt_tpg.pdf444.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_abs.pdf494.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_con.pdf514.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_ch1.pdf533.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_ch2.pdf614.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_ch3.pdf477.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_ch4.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_ch5.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_bib.pdf451.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0548tt_app.pdf527.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.