Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8327
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปิยะนารี สิงห์เชื้อ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:32Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:32Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ป3611ท | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1357547 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8327 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บะหมี่สำเร็จรูป | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ทัศนคติและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อบะหมี่กึ่งสำเร็จรูปตรามาม่าของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Attitudes and marketing mix factors affecting the purchasing of Mama brand instant noodle of customers in Mueang District, Chiang Mai Province / ปิยะนารี สิงห์เชื้อ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947ps_tpg.pdf | 195.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_abs.pdf | 273.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_con.pdf | 462.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch1.pdf | 220.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch2.pdf | 373.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch3.pdf | 210.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch4.pdf | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch5.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_bib.pdf | 180.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_app.pdf | 288.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.