Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเอกรินทร์ สุทธิโพธิ์สุวรรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:15Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:15Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 อ517ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354704en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8291-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectอู่ซ่อมรถยนต์ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการอู่ซ่อมรถยนต์อิสระในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting the selection of independent auto mobil service shops in Chiang Mai province / เอกรินทร์ สุทธิโพธิ์สุวรรณ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947es_tpg.pdf197.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_abs.pdf196.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_con.pdf252.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_ch1.pdf212.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_ch2.pdf223.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_ch3.pdf202.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_ch4.pdf793.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_ch5.pdf483.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_bib.pdf159 kBAdobe PDFView/Open
mba0947es_app.pdf339.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.