Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8286
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อเบิกเงินเกินบัญชีของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สำนักธุรกิจสันป่าข่อย จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the business decision on using overdraft of Bangkok Bank Public Company Limited at Sanpakoi Business Center, Chiang Mai Province / สุพจน์ อินทพินธุ์
Authors: สุพจน์ อินทพินธุ์
Authors: สุพจน์ อินทพินธุ์
Keywords: การตลาด;สินเชื่อ -- เชียงใหม่;ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส462ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354699
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8286
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1047si_tpg.pdf462.15 kBAdobe PDFView/Open
mba1047si_abs.pdf520.71 kBAdobe PDFView/Open
mba1047si_con.pdf549.04 kBAdobe PDFView/Open
mba1047si_ch1.pdf499.54 kBAdobe PDFView/Open
mba1047si_ch2.pdf586.18 kBAdobe PDFView/Open
mba1047si_ch3.pdf475.1 kBAdobe PDFView/Open
mba1047si_ch4.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open
mba1047si_ch5.pdf895.51 kBAdobe PDFView/Open
mba1047si_bib.pdf438.46 kBAdobe PDFView/Open
mba1047si_app.pdf580.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.