Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณฤทธิ์ เลิศศิวเวทen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:00Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:00Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ณ914ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353187en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8250-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเงินฝากธนาคาร -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์ -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการด้านเงินฝากของผู้ใช้บริการธนาคารพาณิชย์ในเขตเทศบาลเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors influencing customer's decision to use Commerical Bank's in Samut Sakhon Municipality, Samut Sakhon province / ณฤทธิ์ เลิศศิวเวทen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1047nl_tpg.pdf200.96 kBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_abs.pdf247.15 kBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_con.pdf298.26 kBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_ch1.pdf258.26 kBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_ch2.pdf344.04 kBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_ch3.pdf194.75 kBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_ch4.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_ch5.pdf703.59 kBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_bib.pdf175.38 kBAdobe PDFView/Open
mba1047nl_app.pdf340.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.