Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8227
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:47:50Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:47:50Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 ป173อ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1352843 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8227 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | การซื้อสินค้า | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | สินค้าอุปโภคบริโภค | en_US |
dc.title | อิทธิพลของการสื่อสารการตลาด ณ จุดซื้อที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = The effect of marketing communications at point of purchase towards consumer behavior in buying consumer goods in Bangkok metropolitan area / ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947pt_tpg.pdf | 200.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_abs.pdf | 206.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_con.pdf | 336.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_ch1.pdf | 208.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_ch2.pdf | 615.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_ch3.pdf | 185.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_ch4.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_ch5.pdf | 782.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_bib.pdf | 159.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947pt_app.pdf | 257.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.